понеділок, 5 лютого 2018 р.

Живильна сила добра

«Живильна сила добра»
Вже звичним ділом стало для бібліотекарів ЦБС на початку кожного місяця разом зі звітом надавати до МБО статтю в бібліотечну газету. Кожного разу ця необхідність викликає різні емоції, адже у кожного з нас є моменти коли не пишеться і все тут, а буває зовсім навпаки, коли натхненний якимись враженнями, ти ледь поспіваєш натискати клавіши клавіатури, аби не втратити ті думки якими прагнеш поділитися з колегами і не тільки. І якщо перечитати матеріали за всі роки існування бібліотечної газети, то переважна більшість з них висвітлює роботу бібліотекарів і це цілком природньо. Але сьогодні я хочу поділитися з вами не робочими моментами, чи досягненнями, а тими враженнями, які я отримала під час спілкування з малечою та вихователями Центру соціально-психологічної реабілітації дітей.
Думку про співпрацю з цим закладом відділ обслуговування виношував не один місяць. Було розглянуто всі за і проти, і ось нарешті написана програма «Живильна сила добра», складено і узгоджено план заходів. І врешті решт в черговому плані на тиждень з’явилась конкретна дата і час.
Я не помилюсь, якщо скажу, що мабуть кожен з нас хвилюється напередодні відповідального заходу. Буду відвертою, так сильно я хвилювалась вперше, пів ночі я пошепки, раз за разом проговорювала слова вітання та подумки намагалась передбачити всі можливі нюанси. Я передбачила майже все, але не змогла передбачити ті відчуття, які мене охопили з першої хвилини знайомства і які досі не дають мені спокійно спати. Що вразило мене найбільше? Мабуть очі… Дитячи оченята з поглядом дорослої людини, якій в цьому житті довелось чи мало пережити. І навіть граючи, танцюючи чи малюючи якась не дитяча туга не зникала з поглядів.
Ми всі живемо власним життям і вдаємо що все добре. А найжахливіше, мабуть, що ми не помічаємо чужої біди, адже нам так зручно, так нам спокійно спиться і так ніщо не турбує нашу душу. А поруч з нами живуть маленькі люди, які так потребують нашої з вами турботи, лагідного слова та маленької часточки нашого тепла.
Шановні колеги, ЦМБ протягом всього 2018 року, щомісяця буде проводити заходи для цієї дітвори. Їм дуже не вистачає канцелярського приладдя (кольорового паперу, розмальовок, олівців, альбомів для малювання), тож якщо ви в змозі допомогти ми чекаємо вас у відділі обслуговування. Адже чужих дітей не буває. 
Воронцова В.В.

P.S. Не для всіх бібліотек ЦБС  "звичним ділом" є написання статті для нашої газети "Цікава бібліотечна сторінка". В зв'язку з тим, що матеріал вже кілька місяців для газети подає тільки Центральна міська бібліотека, не вистачає матеріалів для публікації нових номерів газети. 
О.В.Шуман

Немає коментарів:

Дописати коментар