понеділок, 5 жовтня 2015 р.

Перший місяць на посаді методиста

     Промайнув  місяць вересень - перший місяць на новій посаді методиста Добропільської міської ЦБС. Досить напружено і швидко мені довелося вникати у свої нові обов'язки. Надстрокові відповіді на різноманітні запити з усіх відділів виконкому, інформації, плани, звіти чергувалися з підготовкою до масових заходів. Незвично було все починаючи з усамітненого кабінету і постійно відкритою віртуальною поштовою скринькою. 
     Кожен день, виконуючи поточні обов'язки, я замислювалася: "Яким же все таки повинен бути сучасний методист бібліотечної системи?" Звіти й плани, це звичайно виробнича необхідність, але ж це тільки маленька частка роботи методиста. Переконалася я в цьому відкривши для себе найцікавішу книгу Авраева Ю.Б., Очирова Э.С. Методист библиотеки: формула успеха. – М.: Либерея-Бибинформ, 2008. – 96 с. В прямому сенсі вона стала для мене настільної книгою, тому що знайти я змогла її тільки в електронному варіанті. І красується вона в мене на комп'ютерному робочому столі в форматі doc. Багато корисних порад і тезисів, над якими треба замислюватися всім бібліотечним працівникам є в цій книзі. 
Наведу цитату, на яку я звернула увагу і мені дуже сподобалася:
 "Искусство быть методистом – это искусство быть рядом с теми, кому нужны знания, умения, опыт; это умение поставить диагноз, выявить сильные и слабые стороны библиотекарей, их творческий потенциал; это значит быть востребованным и не почивать на лаврах, а постоянно обновлять знания, уметь передавать их библиотекарям, использовать современные средства коммуникации, помогать получить информацию из первых рук. Не зря в екатеринбургской «Белинке» говорят: «Методист – это звучит гордо!» Мы добавим: «Методист – своим званием гордись!»У методистов одна задача – соответствовать времени."
     Для себе я вирішила, що хочу бути саме таким методистом. Звичайно одразу цього не станеться, я реально дивлюся на речі, і розумію, що потрібно багато досвіду, але ж і бажання має дуже велике значення. Вважаю, що якщо є бажання творити, то все задумане обов'язково здійсниться. 

Немає коментарів:

Дописати коментар