середу, 5 жовтня 2016 р.

"Території методиста" - 1 рік

Минув рік з моменту написання першого поста в блозі. За рік існування, блог "Територія методиста" зібрав лише 2 прихильника)) і майже 5000 переглядів. Було написано 83 публікації Супер блогером я не стала) Мегаметодистом також) не довелося стати. Звичайний пересічний робітник, який збирає плани та звіти, формує у великі звіти та плани і надсилає далі. Нагадує фрагмент з фільму "Дівчина без адреси") 

Але як же добре, що в обов'язки методиста входить не лише "писати різні бумаги і рахувати різні цифри", інакше я б просто, мабуть, не змогла б працювати. Як же добре, що є колеги з якими приємно спілкуватися і разом знаходити цікаві ідеї, нові форми роботи, проводити разом заходи, приймати участь в різних акціях, писати проекти і шукати нові можливості для бібліотек. Як добре, що робота методиста дозволяє проявити творчість і фантазію. Будь який семінар, чи оперативну нараду, чи скайп-зустріч в форматі-профзустрічі я намагалася зробити цікавою, корисною. Я хотіла показати, що донесення інформації у вигляді докладу, це вже не модно і не перспективно. Навчання, навіть професійне, повинно бути цікавим, доречним. Неможливо ж навчити, коли людина вважає, що їй це не потрібно. Мені дуже приємно що мої колеги хочуть навчатися, вчаться і  це найголовніше. Тож будемо вчитися і працювати далі -  "Писати різні бумаги і рахувати різні цифри" - без цього ніяк). 

Немає коментарів:

Дописати коментар