вівторок, 24 квітня 2018 р.

Брендінг в бібліотеках

22 квітня мені довелося побувати на лекції Дениса Чернявського, стратега брендингового агентства FEDORIV, лектора Kyiv Academy of Media Arts.
Завялено було що на лекції ми:
1. Дізнаємося в чому важливість стратегії для бренду і чому найкреативніші креативщіки слідують методології
2. Побудуємо будинок в голові споживача, за допомогою саме тих цеглинок
3. Поговоримо про бренди, комікси і психіатрії. Як все впливає на все


Зустріч була цікава, Денис зумів подати інформації так, що було і мені, не професіоналу в бізнес індустрії, зрозуміло і дохідливо. Але я намагалася все ж таки провести паралель між  бізнесом і послугами бібліотек. Чи потрібен брендінг бібліотекам? Гадаю що так, вони також хочуть виглядати привабливими, модними і  бути затребуваними. 

Сучасні бібліотеки давно не просто сховище книг. Вони активно впроваджують інформаційні технології, організовують культурно-освітні заходи та прагнуть відповідати запитам всіх читачів, особливо молодої аудиторії, серед якої зростає мода на ерудованість і самоосвіту. Як же розповісти суспільству про те, які послуги ми можемо запропонувати? Як позиціонувати себе, так щоб було зрозуміло і малятам-дошкільнятам і дідусям? Питань дуже багато, але над ними варто замислюватися. 
Зустрілася цікава стаття з цього приводу: http://www.the-village.com.ua/village/city/city/265705-nova-aydentika-gromadskih-bibliotek

Окремо хочу відзначити презентацію, яку представляв спікер. Варто було тільки на неї подивитися, щоб зрозуміти як готують презентації справжні професіонали.

Шуман Ольга

Немає коментарів:

Дописати коментар