неділю, 4 грудня 2016 р.

Твір на тему: "Як я провела вихідні")

Самоосвіта це постійний процес саморозвитку та самовдосконалення. Саме бажання підвищити свій професійний рівень підштовхнуло мене записатися на тренінг щодо суспільної журналістики в рамках проекту "На пульсі міста" за підтримки Посольства США в Україні. Фасилітатором нашого спілкування став Ілля Суздалєв  - заступник директора виконавчої філії НТКУ "Донецька регіональна дирекція" Телеканал До ТеБе, Радіо Голос Донбасу. 
Група "майбутніх журналістів" виявилася дуже різношерстна, адже учасники різного віку, різних поглядів та, скоріше за все, різними цілями приймали участь у навчанні. Як такого тренінгу у нас не вийшло, але форма у вигляді обміну досвідом здається і так всіх влаштовувала. Цікаво було послухати думки журналіста-фахівця, який розкривав перед нами таємниці "по той бік екрану". Як створюються новини? Як працюють сучасні журналісти? Як треба писати прес-анонс та прес реліз? Як змінювалася журналістика впродовж часів Незалежної України? На ці та багато-багато інших питань ми отримали відповіді,  адже  всі, хто збиралися два дні на тренінги, люди далекі від журналістики і нам було цікаво. Мої очікування дещо не виправдалися, але я не пожалкувала що стала учасником групи.

А в суботу 3 грудня в м. Краматорськ з гастролями дебютувала театр-студія імпровізації "Чорний квадрат". Мені пощастило, не дивлячись на снігопад, відвідати спектакль з інтригуючою назвою) Всього чотири актора, дві пари - чоловік та жінка, але такий сильний сюжет, що зачаровує і не відпускає. Три години триває постанова без антракту, але цей час пролетів не помітно. Це був один з тих рідкісних моментів, коли ти настільки захоплений, що не помічаєш і не чуєш нічого навкруги. Іскрометний гумор, жодного натяку на вульгарність. Я гадаю, що в цей день не тільки я стала вірною шанувальницею студії. Не даремно в назві студії присутнє слово "імпровізація". На початку вистави люди з залу, за проханням ведучої, назвали 6 фраз, взагалі ніяк не пов'язаних між собою і якось причетних до теми вистави. А під час спектаклю актори використали ці фрази ВСІ)) і здавалося що вони там і були. Особливо мене вразило як актори обіграли вираз: "Качан кукурузы в эмалированном ведре") Питання: ну як? Професіонали безсумнівно! Безліч позитиву і незабутніх вражень залишилися після перегляду спектаклю.
 А ще ми ліпили сніговика і раділи снігу)
 
Насичені були вихідні!))

Немає коментарів:

Дописати коментар