23 червня у
Добропільській ЦМБ відбувся черговий семінар "Професіоналізм, етика та
культура бібліотечного обслуговування". В умовах жорсткої конкуренції
виграє той, хто навчиться бути уважним до потреб своїх користувачів, той, хто
прагне до довгострокових відносин та постійно вдосконалює свій професіоналізм.
Для бібліотеки велике значення має якість обслуговування
користувачів, як потужний інструмент у конкурентній боротьбі. Погане
обслуговування може зруйнувати бібліотеку, розташовану в хорошому місці, і
навпаки – якісне обслуговування буде залучати відвідувачів навіть до невдало
розташованої.
Шанобливе ставлення, грамотний і відповідальний підхід до
своєї роботи викликає довіру, повагу у користувачів.
В рамках круглого столу на семінарі кожний бібліотечний
працівник поділився своїм професіоналізмом та досвідом роботи з читачем у
своєму філіалі ЦБС м. Добропілля. Як повідомила нам бібліограф МБВ ЦБС, за даними дослідження, проведеного на
замовлення уряду США, майже всі, хто користувався послугами бібліотеки (90%) та
були розчаровані якістю обслуговування, не повідомляють книгозбірню про своє
незадоволення і ніколи більше її не відвідують.
Бібілотекарами був пререглянутий «Кодекс етики
бібліотекаря України» та порівняний з досвідом зарубіжних країн.
Співробітники ЦМБ м. Добропілля розповіли про особливості
обслуговування внутрішньо переміщених
осіб, філії №1 – про «Університет
третього покоління», філії №5 – про особливості роботи з дитячою категорією.
Дуже цікавою була презентація філії №2 про професіоналізм та роботу
бібліотекара з соціально незахищеною категорією дітей.
Продовжуючи засідання, бібліотекарі пришли до висновку:
найголовніше – пам'ятати, що бібліотека працює для жителів міста. Їх інтереси і
потреби – наша головна цінність. Кожен співробітник – це "обличчя"
бібліотеки.
Немає коментарів:
Дописати коментар