Одне з головних завдань бібліотек сьогодні - надати кожному
користувачеві основи правових знань, виховати у дітей пошану до законів
України, навчити їх користуватися своїми правами.
В рамках Всеукраїнського тижня права 8 грудня у читальному залі Добропільської ЦМБ пройшла інтелектуальна гра «Правове лото» для учнів 10 класу НВК-ліцею (класний керівник О.В. Федотова).
Юнаки і дівчата – досить дорослі, які незабаром вступлять у життя, сповнене підводних каменів і несподіванок, не завжди приємних. Як не загубитися в лабіринтах закону, не піддатися стадному інстинкту, встояти перед фальшивими спокусами? Знайти відповіді на ці запитання молодим людям допомогли інспектори кримінально-виконавчої інспекції Н.В. Башта та С.А. Білоцерковець. Розділившись на три команди, десятикласники пограли у правове лото. Виявилося, що навіть мультиплікаційні персонажі іноді потрапляють у правові колізії, тож учасники гри допомогли знайти законні відповіді на всі запитання.
Для перегляду аудиторії були запропоновані короткі відеоролики про роботу органів поліції, зокрема, підрозділів швидкого реагування. Їх головна ідея – у всіх позаштатних ситуаціях треба викликати правоохоронців, уникати особистого втручання в конфлікт. Учнів цікавило, як швидко приїздить на виклик служба швидкого реагування, чи є законним розміщення в інтернеті фото і відеоматеріалів без згоди зображених. На ці та інші запитання дала відповідь інспектор Добропільського відділу поліції А.С. Кирилова. Прощаючись, правоохоронці висловили надію, що ні з ким із сьогоднішніх слухачів їм не доведеться зустрітися у протиправній ситуації.
Юнаки і дівчата – досить дорослі, які незабаром вступлять у життя, сповнене підводних каменів і несподіванок, не завжди приємних. Як не загубитися в лабіринтах закону, не піддатися стадному інстинкту, встояти перед фальшивими спокусами? Знайти відповіді на ці запитання молодим людям допомогли інспектори кримінально-виконавчої інспекції Н.В. Башта та С.А. Білоцерковець. Розділившись на три команди, десятикласники пограли у правове лото. Виявилося, що навіть мультиплікаційні персонажі іноді потрапляють у правові колізії, тож учасники гри допомогли знайти законні відповіді на всі запитання.
Для перегляду аудиторії були запропоновані короткі відеоролики про роботу органів поліції, зокрема, підрозділів швидкого реагування. Їх головна ідея – у всіх позаштатних ситуаціях треба викликати правоохоронців, уникати особистого втручання в конфлікт. Учнів цікавило, як швидко приїздить на виклик служба швидкого реагування, чи є законним розміщення в інтернеті фото і відеоматеріалів без згоди зображених. На ці та інші запитання дала відповідь інспектор Добропільського відділу поліції А.С. Кирилова. Прощаючись, правоохоронці висловили надію, що ні з ким із сьогоднішніх слухачів їм не доведеться зустрітися у протиправній ситуації.
В рамках Всеукраїнського Тижня права бібліотека–філія№2 провела цикл заходів для своїх читачів.
Учні 1-4кл. ЗОШ №14 прийняли активну участь у казковому круїзі «Мандрівка у правовий світ». В ході заходу школярі всі разом опанували зміст поняття «право», ознайомилися з правами дитини, що закладені в таких документах, як «Декларація з прав людини», «Конвенція ООН про права дитини» та «Конституція України». Протягом казкового круїзу учні вчилися аналізувати правові ситуації, практикувалися використовувати права у повсякденному житті на прикладі казок.
Для учнів 5-7кл. ЗОШ №14 провели виховну годину «Знай свої права, дитино!» , на якій ознайомили дітей з основними правами дитини, які проголошує Конвенція ООН. Учні переглянули відеоролики з правової тематики.
Учні 8кл. ЗОШ №14 прийняли активну участь в літературному суді «Хто він? Жертва чи кат?». Учням було запропоновано поговорити про права людини, а саме – про порушення цих прав і організувати судове засідання. Одна група на деякий час стала правовими діячами, друга – обвинувачами, третя – захисниками, а четверта – присяжними. Один учень став суддею, а ведучий стала секретарем цього судового засідання. Засідання пройшло жваво, активно, а головне – результативно, тому що діти змогли самі визначити факт порушення прав людини. На заключення учні закріпили отримані навички, переглянувши відео про права людей.
Учні 9-11кл. ЗОШ №14 були запрошені на літературно-правовий суд «Винен чи ні?» Мета даного заходу: опрацювати загальну Декларацію прав людини як основу поведінки в різних життєвих ситуаціях; навчитися поводженню у важких ситуаціях, спираючись на положення міжнародних правових документів. У ході зустрічі молодь показала свою ерудованість, компетентність у питаннях законодавства і права.
Протягом тижня в бібліотеці діяв тематичний перегляд літератури «10 грудня –День Прав Людини», на якому були представлені міжнародні законодавчі акти про права, міжнародні угоди, закони України, статті та книги відповідної тематики.
Учні 1-4кл. ЗОШ №14 прийняли активну участь у казковому круїзі «Мандрівка у правовий світ». В ході заходу школярі всі разом опанували зміст поняття «право», ознайомилися з правами дитини, що закладені в таких документах, як «Декларація з прав людини», «Конвенція ООН про права дитини» та «Конституція України». Протягом казкового круїзу учні вчилися аналізувати правові ситуації, практикувалися використовувати права у повсякденному житті на прикладі казок.
Для учнів 5-7кл. ЗОШ №14 провели виховну годину «Знай свої права, дитино!» , на якій ознайомили дітей з основними правами дитини, які проголошує Конвенція ООН. Учні переглянули відеоролики з правової тематики.
Учні 8кл. ЗОШ №14 прийняли активну участь в літературному суді «Хто він? Жертва чи кат?». Учням було запропоновано поговорити про права людини, а саме – про порушення цих прав і організувати судове засідання. Одна група на деякий час стала правовими діячами, друга – обвинувачами, третя – захисниками, а четверта – присяжними. Один учень став суддею, а ведучий стала секретарем цього судового засідання. Засідання пройшло жваво, активно, а головне – результативно, тому що діти змогли самі визначити факт порушення прав людини. На заключення учні закріпили отримані навички, переглянувши відео про права людей.
Учні 9-11кл. ЗОШ №14 були запрошені на літературно-правовий суд «Винен чи ні?» Мета даного заходу: опрацювати загальну Декларацію прав людини як основу поведінки в різних життєвих ситуаціях; навчитися поводженню у важких ситуаціях, спираючись на положення міжнародних правових документів. У ході зустрічі молодь показала свою ерудованість, компетентність у питаннях законодавства і права.
Протягом тижня в бібліотеці діяв тематичний перегляд літератури «10 грудня –День Прав Людини», на якому були представлені міжнародні законодавчі акти про права, міжнародні угоди, закони України, статті та книги відповідної тематики.
Бібліотека-філія №3 провела Тиждень права з 05.12 по 09.12 на тему: «Закон та право для всіх єдині» для користувачів бібліотеки та учнів шкіл.
В рамках Тижня пройшли такі заходи: «Ми різні, але ми разом» - Книжкова виставка – диспут
Гра-ерудит та слайд – презентація «Загальна декларація прав людини».
«Урядовий кур`єр – компас у морі законів». Прес реліз
06.12. в шкільній бібліотеці ЗОШ №16, разом з бібліотекою філією № 3 провели обговорення до Міжнародного дня захисту прав людини. На початку заходу класний керівник Сідлецька І.А. розповіла присутнім учням 6-го класу ЗОШ №16, що в цей день в світі відзначають Міжнародний день захисту прав людини. Ця дата була впроваджена Генеральною Асамблеєю ООН в 1950 році на честь прийняття 10 грудня 1948 року Загальної декларації з прав людини. Декларація стала першим світовим документом, що сформулював положення про права людини. Бібліотекар Крицька І.О. продемонструвала слайд-шоу «Загальна декларація прав людини». Діти активно включилися в обговорення питань прав людини. Завдяки плідній праці вчителя з підготовки учнів до даної теми, дискусія вийшла змістовною та відвертою.
В читальному залі бібліотеки - філії № 3 представлена тематично-ілюстративна виставка «Юрист консультує», яка своїм змістом надає загальнодоступну правову інформацію.
Метою цих заходів було сприяти поширенню правової культури та освіченості в учнівському середовищі, виховувати бажання вивчати та поглиблювати правові знання, донести до неповнолітніх законодавчу базу, в якій закріплені їхні права. Користувачам бібліотеки було цікаво і корисно довідатись про свої права, обов`язки і відповідальність згідно чинного законодавства України та «Декларації прав дитини». Життєві приклади, конкретні ситуації змусили замислитися учнів над необхідністю знати, поважати і виконувати закони нашої держави, адже їх незнання не звільняє від відповідальності.
В читальному залі бібліотеки - філії № 3 представлена тематично-ілюстративна виставка «Юрист консультує», яка своїм змістом надає загальнодоступну правову інформацію.
Метою цих заходів було сприяти поширенню правової культури та освіченості в учнівському середовищі, виховувати бажання вивчати та поглиблювати правові знання, донести до неповнолітніх законодавчу базу, в якій закріплені їхні права. Користувачам бібліотеки було цікаво і корисно довідатись про свої права, обов`язки і відповідальність згідно чинного законодавства України та «Декларації прав дитини». Життєві приклади, конкретні ситуації змусили замислитися учнів над необхідністю знати, поважати і виконувати закони нашої держави, адже їх незнання не звільняє від відповідальності.
Сучасні діти майже с пелюшок знають свої права: на життя, освіту, харчування, недоторканість житла, повагу та інші. Гадаєте, що це неправда? Ні! Урок правознавства «Обираю професію юриста» з учнями 3 класу ЗОШ № 10 (класний керівник Валентина Дмитрівна Гапон), проведений бібліотекарями бібліотеки – філії №4 довів, що про право наші дітки знають дуже багато! Наприклад, вони швиденько вирахували, які негативні якості людини потрібно ув’язнити на довічно: жадібність, злість, ненависть, лицемірство. За їхніми словами, бути юристом добре, тому що можна приносити користь добрим людям, наприклад, бабусям, яких потрібно захистити. Також учні розповіли все, що знають про Конвенцію ООН про права дитини, зважили, що батьки багато сил прикладають для її виконання. Перегляд мультфільму «Добре знай свої права» закріпив спільні знання про значення права для кожного громадянина. Значення проведеного уроку неоціненне, по-перше, тим, що діти висловлюють свою думку, збагачують знання, по-друге, дають змогу дорослим інакше подивитися на них як особистостей, що будуть змінювати наше, доросле, життя на краще.
Немає коментарів:
Дописати коментар